Är det en julklapp?

Då täcker jag för priset, så får du gärna ta en kartong bakom pelaren där borta.
Är det en julklapp? Då täcker jag för priset, så får du gärna ta en kartong bakom pelaren därborta.

Detta är en fras som upprepas om och om igen. Efter att jag sagt det för femhudrasjuttielfte gången, började jag tänka på va det egentligen är jag säger... Det är väl inte jul än? Hehe. 

Knasigt nog så är det faktiskt julafton om 6 dagar. Min julkänsla är lika med zero.

Min träning har rullat på och har sett ut så här hittils.
Måndag: Bröst, Axlar, Triceps
Tisdag: 45min crosstraining
Onsdag: 20minuter crosstraining + rygg, biceps

Idag tänkte jag faktsiskt försöka mig på en joggingtur på bandet. Har aldrig gjort det förrut, så vi får väl se hur det går.
Efter det blir det lite mage och baksidalår/rumpa.

Nu ska jag rasta grisen, innan jag drar till gymmet.
Tjingeling fokls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0