Fredan den 19e i 12e

Jalå!
Var nyss ute med Lexen på en liten prommis på typ 35minuter. Fortfarande mörkt ute ju.. Fy!
När vi kom hem gjorde jag en liten frukost-smoothie med nya mixern my sweet love var o köpte igår. Mycket gott :)

SÅ FIN


Jag var ju på gymmet igår.. Jag sprang 5km, och körde lite rumpa, vader och mage. Det var riktigt skönt faktiskt. Skönt att springa på band ju. Har aldrig gjort det förrut :D ...Kanske man ska börja me??? HEhe ;)
Idag blir det dock ingen träning tyvärr. Kommer inte hinna med det då jag börjar jobba tidigare än vanligt *snyft*  haha! Ne :P


I helgen är jag ledig. Det ska bli grymt skönt. Kanske man kan få städa o göra lite julfint här hemma.
Nu ska jag gå! Ha det så bra, bajjbajj!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0