Hallå

Sitter här på hotellet i gbg och har precis tryckt i mej en fet kebabpizza. uak.
Fredrik har torkat till ordentligt nu, tycker det ser riktigt bra ut. Imorn vid 14-tiden är det dags för honom att entra scenen.. Det kommer gå bra, det är jag övertygad om.





För att döda lite tid har jag hängt med askhan. vi var nere på mässan ett litet tag bara, ska ju dit imorn igen, så det räkte. tog en sushi till lunch tillsammans me lasse. Efter det gick vi hem o softade lite på hotellrummet.
För o piggna till lite drack vi en varsin "TIGHT" från san, som vi fick på mässan. jag blev lite piggare. Men jag vet inte om det var för att den smaka piss, eller om det var för att den innehöll massa coffein o grönt te.. hehe

Sen drog vi faktiskt iväg till sats o körde ett axelpass. Askhan hade två fribiljetter ;)
såååå skönt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0