Borta bra, men hemma bäst.

Skönt att vara hemma igen. Scandic ligger ju inte i topp när det gäller sköna sängar iaf.
Fast frukosten kan jag tyvärr inte klaga på. Det fanns typ allt. Bröd, fil, flingor, kaffe, juice, pannkakor m. sylt. you name it!

Tävlingen.
Baby gjorde det så jävla bra! Det var 24 st i hans klass, och han kom på 4e plats. Är såå stolt :) Tyckte dock att han kunde piskat 3e pristagaren också faktiskt. Men skitsamma. Han är en vinnare i mina ögon, vilket fall som helst!



Home sweet home.
Det var jätte kul att närvara nere på fitnessfestivalen, men tyvärr måste jag säga att jag inte alla är lika sugen på att ställa mig på scenen själv längre. sorgligt men sant.
Funderar faktiskt  på o strukturera om min träning...

Idag är vi lediga båda två. Blir att åka förbi brorsan som fyllde 17 i fredags. shit alltså. Lillebror börjar bli stor. aaw, kom ihåg när han var så här liten o söt :D



                                       
     

GRATTIS BRORSAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0