Måndagen den 15 december

hej alla glada
Idag har det varit soligt och kallt. Det behövdes verkligen. Allt det här gråa o mörka blir man ju deprimerad av.
Har hunnit med rätt mkt idag. Shoppat julklappar. Vikt tvätt. Skrivit matlista för hela veckan. Tränat.

Var nere på gymmet nyss och körde axlar, bröst & triceps. Många muskelgrupper ja vet, hehe. Det blev ett intensivt pass med ca. 6 övningar.. och många reps. Efteråt körde jag tjugo minuter crosstraining.

Känner mig fet nu. Har käkat alldeles för mycket skit, och tränat för dåligt senaste veckan, pga förkylning osv...




 
Men, men! Det ska det bli ändring på nu. punkt.
Imornbitti blir det morgonpromenad om det är fint väder, annars drar jag nog till gymmet o ställer mig på crosstrainern.
Nu ska jag iväg till Willys o köpa mat!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0