Sista passet...

...innan göteborg!

Ja, idag tänkte ja gå ner till gymmet o köra det sista som står på schemat, rygg och ben.
Blir att fokusera på ryggen, och bara några kompliteringsövningar för benen, framförallt baksida lår/rumpa.
Får se hur pass intensivt passet blir, och ifall jag hinner slänga in lite vader/mage också...!?
Har ju bara drygt en timme på mig...

Drack nyss en proteinshake med ca 1dl havregryn (lite mindre) . Sen när jag kommer hem ska jag nog göra lite havregrynsgröt med pepparkakskrydda. Läste på en annan blogg om just pepparkakskrydda på gröt, och blev grymt nyfiken på hur det skulle smaka. Jag visste inte ens att det fanns en krydda som hette så!!! interesting va?;)

Hare å kanin sålänge.

Kommentarer
Postat av: Anna

pepparkakskrydda är ett måste i gröten spec nu i juletid;)

2008-12-04 @ 10:39:11
URL: http://metrobloggen.se/AnnaWedal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0