slurp...

Halloj.
Sitter o surplar lite kaffe här, och ska snart dra mig iväg till gymmet o köra lite kardio. Välbehövligt efter denna lilla weekend.

I fredags påväg ner till gbg stannade vi först på en vägkrog, som kallades tuppen. ÅK INTE DIT. DET SMAKA SKIT!
Och det är inget skämt. Min pannbiff hade konsistensen likt en gammal disktrasa, med ett svartbränt, stenhårt ytterhölje. fyfan! Tacka vetja den gula måsen, då vet man iallafall vad man blir serverad ;)

I lördags kväll var jag ute med Askhan, Lasse & Helene på fitnessfestival-festen. Det var trevligt. Vi tog ett par öl tillsammans med byggar-proffsen Branch Warren och Flex Lewis. Har en bild på oss i mobilen, men tyvärr så fungerar den ej att föra över till datorn...

Men detta är i alla fall warren.
 


och Lewis....



En mingelbild från festen..




Nu ska jag dra mej iväg o bränna lite fläsk.
Hare bra! Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0