Ajdå!?

Vaknade upp med lite lätt halsont och en täpp näsborre, och bestämde mig för o skita i bröst/triceps passet och spara krafterna till på söndag istället. För då ska jag nämligen åka o träna med Becca på sats... Ska bli riktigt kul! :)
Tog en liten morgonpromenad, i lugnare tempo än vanligt idag istället... :)

Kan berätta att jag gjort en liten viktnotis den här veckan. Mest bara för att det kan vara lite kul o se hur vikten pendlar.
Och så här såg det ut;
Måndag: 62,8kg
Onsdag: 61,4kg
Fredag: 60,7kg


Käkade nyss lite gröt me banan och en protteshake... Innan jag åker till jobbet sen, så blir det lite grönt te och en macka me keso! Sen blir det förrgårs middag till lunch: Fullkornspasta med kyckling, lök, paprika & chili/paprika cremefresh..
Har dock inte kommit på någon middag än...
Imorn blir det iallafall nåt gott på Hard rock café me gamla kicks-tjejerna :D



Smickrande bild va!? hehe...
Hepåre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svårt att se vem som är du... ;)

2008-11-07 @ 20:37:28
Postat av: Empan

Tja det förstår jag, kanske kan bero på att jag inte är någon utav dem... haha

2008-11-07 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0