axelpass vs. smörgåstårta

Dagen har rullat på bra måste jag säga. Jobbat o slitit som ett djur! ;) Nerå, men det har varit en del o göra faktiskt...! kul:)

Kosten skötte jag helt ok, fram tills middagen...Hade ju glömt bort att vi skulle hem till "svärmor" och fira hennes födelsedag. Så axelpasset blev inställt och byttes ut mot en bit smarrig smörgåstårta istället. vilket uppbyte va!? ;) haha!!

Så nu får jag skjuta en dag på träningen.. Istället kommer nästa vecka troligen se ut såhär;
Måndag: Axlar, Mage
Tisdag: Ben,Vader
Onsdag: vila
Torsdag: Rygg, Biceps
Fredag: Bröst,Triceps
Lördag: vila
Söndag: Axlar, Mage

Ikväll blir det bara att ta det lugnt.. Är iförsej lite sugen på en kvällsprommis, som igår... men jag vågar fan inte gå ut själv :P Nope. Det får vänta! Jag har ju min lediga dag imorgon, så då lär det ju blir en morgonprommis.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0