Ego-dag!

Är ledig från jobbet idag, så kände att jag behövde en riktig egodag! Ibland måste man ta hand om sig själv för att känna att man lever. Startade dagen med en solig o skön morgonpromenad, vid 9-tiden. Sedan kom jag hem och käka lite frukost, som bestod av yoggi trekorn, fröig smörgås med keso och en kopp kaffe. Sen tog jag faktiskt ett långt varmt bad och gjorde ansiktsmask o grejjer!!! 
Till lunch gjorde jag några pannkakor. Testade o ha lite proteinpulver i, vart inte så lyckat, men de slank ner iallafall, me lite äppelmos... :)
Om ett par timmar ska jag dra mig iväg till gymmet! Det blir nog o köra lite ben, skulle jag tro... Vi får se! Heejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0