Go'kväll

Dagen har varit super :)
Fick frukosten serverad i morse av min bästa. Den bestod av lite gröt med kanel & banan, kesomackor, protteshake och en kopp kaffe!
Sen skulle jag gå till tåget men det visade sig att jag tog så pass god tid på mig att göra mig i ordning så att jag till och med hann o missa det.
Det är skillat. Men tur va, så hann jag med nästa och kom precis i tid till jobbet!

Lunchen bestod av rester ifrån gårdagens middag, som bestod av ris, och räk/grönsakssås & ciabattabröd *mumms*
Sen blev det proteinshake och frukt till mellis.
Och sen pizza till middag. Kebabpizza med vitlökssås o grejjer... (här går vi INTE på diet...!)

Har kört vilodag idag... Känner av träningsvärk i benen.. Imorn blir det förmodligen lite kardio, vader & mage!
Nu ska ja ta min nattshake o göra iordning mig för bädden.. imorn väntar jobb igen ;)

Natti, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0