Jumbo Kombo

Hej alla glada!
Igår var det en händelserik dag. Tog sovmorgon, käkade pannkakor med sylt till frukost, var på gymmet och tittade på när älskling fotograferades, tränade alltså inte. Sen drog hela gamla kicksgänget ut på Hard rock café o käka middag. Där delade jag o syrran på en av deras "starters", nämligen jumbo kombo. På menyn står det att det är en förrätt, och att den är tillräckligt stor att dela på två... Men jag kan säga att det kändes som en hel middag. Vårullar, kycklingklubbor, dippsåser, sallad, friterat kött, lökringar, patatis med typ parmesan o bacon... ojoj, så gott.. Till det drack jag lite vitt vin faktiskt... Sen blev det en bit brownie och glass till efterrätt...*dreggel*

 



Snart ska jag iväg till gymmet o köra bröst och triceps!! Ska bli riktigt skönt....!
Kan bjuda på en liten bild som togs igår; som jag också fick den äran att vara med på...

<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kan jag säga? Det är en snygg bild på din karl. Han är i fiiin form.

Kram

2008-11-09 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0