Första ljuset tänt!

Kom just på att jag faktiskt blev bjuden hem till mamma & pappa ikväll, på advents-fika! Så kardion ikväll blir förmodligen inställd! Tror inte att jag hinner dit före kl 20... 
Det gör inget att jag får två vilodagar, eftersom jag redan har kört 5 pass den här veckan!

Nu har jag precis käkat upp 1,5dl havregrynsgröt, med banan o kanel, och en proteinshake... Testade o ha lite kallt kaffe i, men eftersom proteinet har smaken av vanilj & honung, så blev det inte alls särskillt gott... Honungen förstör smaken... Nästa gång ska jag nog köpa proteinpulver med ren vaniljsmak!!! :)

Nu ska jag iväg till jobbet! ha en bra första advent folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0