Oskillat...

Jag planerade lunchen lite taskigt idag, så det blev en panik-donk i ren frustation.. Jag var så jäkla hungrig och behövde nåt snabbt!!! Tänkte att ja skulle gå o köpa nån färdig macka eller en energibar, men eftersom det skulle vara min lunch så blev det för lite... Jag valde istället en bigmac, utan pommes... :P

Har precis varit nere o piskat rygg & biceps. Var på gymmet i ungefär 80minuter...Började med latsdrag, stångrodd, maskinrodd och bicepscurl...Efter det rådde jag bot på hamburgaren med lite kardio på crosstrainern.. hehe..

Nu ska jag ta o göra lite latmansmiddag... gulachsoppa... Passar bra med soppa så här års, när det är mörk o kallt, tycker ja... =)
Usch.. Jag är riktigt trött nu.. Ska bli skönt o mysa ner sig i soffan sen.
Undra om de går nå bra på tv!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0