Pisspass,max & winerbröd

Idag har jag åkt bil. i flera mil. i typ 30. i värsta snöovädret. *båååring*

Vi var tvugna att åka till motala (ungefär) för att lämna iväg grisen till hans gamla uppfödare, nu när det börjar närma sig tävling, osv.
På väg dit stannade vi på MAX, där jag fick avnjuta 2 hamburgare o cola zero. Baby fick nöja sig me sallad och torsk, stackarn... å sen när vi kom fram bjöds det på fika minsann. Inte kunde jag tacka nej till ett stort saftigt, flottigt, winerbröd inte... Nej, det och ett par koppar kaffe slank ner lätt ;)

Väl hemma igen, tog jag en proteinshake och drog iväg till gymmet för att köra mitt efterlängtade axelpass.. 
Som gick skit! Jag blir så jävla besviken. Hatar när det går skit, det gör mig på dåligt humör!
Men, men. Jag har väl bara mig själv att skylla, skit in, skit ut. 

Kommer sakna grisen!!!! <3
Borde gå o lägga mig snart... så jag kan vakna upp med ett humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0