Promnix i duggregn

Det såg ju fint ut när jag vaknade imorse. (Och när det är fint ute, blir det morgonprommis) Men efter halva vägen så börjar det ju såklart o regna... Så jag var nästan genomblöt när jag kom hem.. *mysigt* 

Drog i mig lite glutamin och aminosyror, när jag kom hem, sen efter duchen blev det gröt och protteshake, som vanligt.
Till lunch idag blir det bulgur, och skinksallad.. med lite allt möjligt smått o gott i :)
Har för övrigt grym träningsvärk i röven... haha!!

Nu ska jag dricka lite te, sen dra iväg till jobbet! Ha en bra dag alla! <3

Kommentarer
Postat av: Michan

Fan Yazo !

Varför säger du inte att du har en blogg haha !

Ser alltid lika bra ut bruden ! :-)

Trion får ses snart !

2008-11-14 @ 09:35:34
URL: http://www.metrobloggen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0