sköna ledighet..

Hej!
Idag har jag somsagt varit ledig! *grymt skönt*
Dagen har sett ut så att jag först var ute på morgonprommis runt 55minuter, kom hem, käka frulle & fixa mej.
Sen drog jag iväg till centrum, träffade Eve o hennes lilla bebbe, gick o shoppa, i 3 timmar... 3 timmar i högklackat....
Och där fick man lite gratis vadträning, haha.. Sen blev det lunch på Sandys; kycklingwrap & ramlösa balans och en banan... Och nu 3 timmar senare sitter jag här med min lättkessella och bär och ska iväg till gymmet om nån timme o piska lite axlar...

Sitter f.öv o tjatar lite på msn med en kompis (Linda).. Vi funderar om vi ska göra en satsning i BF tilsammans nästa år! Vore ju faktiskt kul... Men hon är i Thailand nu..så vi får ta o strukturera upp nåt sen när hon kommer tillbaka!!!



Bjuder på dagsformen! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: dessan

åh vad fin du är..



lova mig att inte sätta sillisar på den där vackra kroppen!

2008-11-04 @ 12:34:36
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Marija

Nice, nice body... I hope You can put more muscle on Yourself....



Kisses



Marija (forumbody.se

2008-11-04 @ 14:05:02
Postat av: Empan

aaw tack så mycket tjejer :)

Men dessan tyvärr kan jag inget lova!ooobs!

me like booobs

2008-11-04 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0