Solsken och frost!

Vilken härlig morgon!
Startade dagen med en rentav uppfriskande morgonpromenad tillsammans med mina två babys <3

 
Gårdagen bjöd på en lång men överaskande rolig arbetsdag!!! =)
och mycket, men BRA mat =)... bla Gröt, pasta, keso, avokado, nötter och sallad..När jag kom hem bjöd FJ på biffstroganoff till middag! Mycket gott :) Blev dock en liten efterrätt för min del! Nåt måste man ju festa till med på en lördag tycker jag. Light vaniljglass, banan & chokladsås :D
Sen kollade vi på film (red dragon) och efter det en kvällsprommis i mörkret o kylan...  



Nu är det snart dags för frukost, och ännu en arbetsdag!!
Ikväll blir det axlar o mage!!! *längtar*

Kommentarer
Postat av: Marija

Hey Emelie, May name is Marija, and I read Your jurnal on forum body.se. Your training is realy inspiration, You are so Young, and so muscular and strong. i will read Your blog, post by post



Kisses



Marija

2008-11-03 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0