sunday supreme

Har haft ledigt i helgen.. och det har varit riktigt skönt ;)

Igår (lördag) hade jag tänkt ha vilodag. Men eftersom FJ skulle ner o  pumpa lite ben, så kände jag typ what a fuck, vila kan man göra nån annan dag...
För min del blev det ett pass biceps, och 20minuter kardio på crosstrainern. Ganska lagom tycker jag.
Och maten? hmm.. Jo, den bestod av mcdonalds till lunch o sushi till middag... Riktig byggarmat va!? ;P...NÄ!

Idag blir det antingen en promenad i snödrivorna, eller kanske en sväng till gymmet!?
Bestämmer jag mig för det senare alternativet, så står det mage + kardio på schemat... Vi får la se va som händer ;)
Hare & kanin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0