Trött!

Nyss hemkommen från gymmet. Är riktigt trött nu.. skulle kunna somna sittandes... nästan :P
Axelpasset hade kunnat gå lite snabbare o smidigare ifall det inte hade varit så himla mycket folk... Men annars så tyckte jag att det gick bra... Pressövningarna tänkte jag dock köra sist av allt, men var helt slut efter att ha kört baksida och utsida, så jag lägger in det på bröstdagen eller nåt istället...

När jag stod o värmde upp på crossen stod jag o tittade ut över gymmet, och av tristess fick jag för mig att börja räkna folk... Fick det till 25personer.... Gissa hur många tjejer? Naaada. Non. Ingen!!! Jo okej, en liten tantilutta som förökte göra sig av med gäddhänget... Men ändå...hallå!? var e alla brudar?
Inne på affrodansen? ahaaa!!! *suck* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0