Tuttar å triceps

Igår var jag o körde ett pass med Rebecca på SATS som sagt... Riktigt nice blev det som vanligt..!
De är grymt å köra ihop med någon ibland... Som kan hjälpa till med att assistera o passa... Det gör att man vågar lägga på lite mer vikter! :)

Vi värmde upp med lite kardio ca 15 min, sen startade vi med bröst..
X Bänkpress; 12x40kg, 6x50kg, 4x55kg, 6x50kg
X Hantelpress på plan bänk: 12x18kg, 9x20kg, 10x18kg 
X Cabelcross: 12x15kg, 10x20kg, 12x15kg

sen lite triceps...
X Puchdowns m. rep: Lite blandade vikter och antal reps från 25-40kg,
X Scullcrush med rak stång, supersetat med halvdips på bänk: 3x12
X Enarms puschdowns, 3x10

Sen var båda heeelt slut! Vilket pass! :D Har grym träningsvärk idag kan jag säga :)



 

   

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjaaa



Najs inlägg. Behöver jag säga att jag har sån träningsvärk att jag vill ta livet av mig?? ler Så vad gör man då? Jo, man tränar lite till ;) ;)



Tack för bra pass - och för att jag får festa lite på din blogg (med bild och allt)!



Kram

2008-11-10 @ 22:30:01
Postat av: Emelie

Fan va bra! Ja det är bara o träna på iallafall.. den där jäkla värken får man ta itu med senare.. Vila får man göra sen när man dör ;)... hehe!

Klart du får va me på min blogg, partner! kraam

2008-11-11 @ 07:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0