Det blev axlar istället :)

Det blev ingen benträning igår! Istället körde jag axlar tilsammans med baby igen :)
Hellre käkar jag gröt tillsammans med någon, än oxfilé ensam. Inte för att benträning står för en fin bit oxfilé, men iaf. Ni fattar va ja menar ;) hehe

Eftersom jag hade grym träningsvärk i ryggen, framförallt latsen, så var jag bara lite segstartad. Men när jag väl var uppvärmd så funkade de bra att köra ändå..
Vi startade med baksida axlar, i maskin. Sen gick vi över till o köra superset med hantlar på bänk. Först framåtlutande, sen upprätt! Efter det körde vi dropset, enarms hantellyft åtsidan, 9kgx10, 5kgx12. Sist avslutade vi med axlepressar i maskin.. och lite vadträning, dropset, stående vadpress!!!

Kroppen måste få vila en dag från styrkan nu, eftersom jag har träningsvärk i både rygg, baksidalår, vader och underarmar.  Imorn blir det bröst o triceps :)
Nu ska jag ta en promenad i allafall. Ska bli skönt o vakna till lite efter en natt med drygt 10 timmars sömn, hehe..

Ha en bra dag! Det ska iallafall jag ha :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0