Uppdaterat dåligt?

Hellu där!
Tycker du att jag uppdaterat lite dåligt? Kan bero på att jag tappade orken! Har varken kört styrketräning eller gått promenader på flera dagar nu! Men man ska lyssna på kroppen. Och nu skrek den vila. Så det har jag gjort :)
Det enda jag skött någorlunda bra är kosten!

Back on track!!
Men nu är jag på G igen! Va uppe på SATS idag, och körde lite rygg/mage med Rebecca! 
Ett riktigt bra pass tycker jag att det blev. Såhär körde vi;
Chins, 2x8
Latsdrag, maxade 60kg
Sittrodd 
Marklyft, 3x12, max 70kg
Ryggresningar
Mage ( lite allt möjligt kul, körde typ cirkeltrning med 3 olika övningar)

Trodde inte att jag skulle klara mer än 3 chins, så blev lite förvånad över att jag klarade så många! :)
och..By the way, halva min tumnagel vek sig utåt och gick av, när jag var ofösiktig o slängde upp vikten, vid ryggresningarna... fyfan säger jag bara. AJ!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0