Vilodag...

Halloj!
Idag är det onsdag. Och det innebär vilodag för min del. Fast jag skulle mer kalla det aktiv vilodag, eftersom jag var ute o promenerade lite drygt 1h nyss.. 
När jag kommer hem från morgonpromis eller träningspass, ser jag alltid till att få i mig både glutamin & aminosyror! *viktigt,viktigt* :P

Efter det:
09.30 Mål 1; Proteinshake + 1banan, CLA & Omega3
11.00 Mål 2; Kesomacka, 1 kopp kaffe, ALA, Tribulus, Multivitamin

Anledningen till att jag delar upp det såhär är för att jag börjar jobba kl12 och har inte lunch förrän ungefär 14.30, så jag vill äta min frukost så sent som möjligt... Idag blir det gårdagens middag till lunch, biffwook med wookgrönsaker och äggnudlar :) Ikväll funderar jag på o laga nåt me kyckling...

Har lite träningsvärk i både baksida- och insidalår idag känner jag. Fast inte lika illa som förra veckan... och då körde jag ändå tyngre den här veckan...!
Har fått byta lite tider på jobbet... Så det blir eftermiddagsträning imorgon istället... *skönt*

Nu ska jag dammsuga huset! Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0