+2kg på bara 48h...

...i ren muskelmassa!!! ;)
mm eller hur... om det endå vore så lätt..

Men att jag väger mer idag än för 48h sen stämmer.. undra hur det kommer sig då...?
Kanske ska tagga ner på kolisarna till kvällsmålet, o lägga vikten på en stadig och kolhydratsrik frukost och lunch istället..?

Tror även att jag måste lägga om lite i träningsprogrammet o byta dag på rygg och bröst... känner  nämligen att ryggträningen kommer för tätt inpå axelpasset... Och det är ju dom två muskelgrupperna som är viktigast för mig, så det skulle kännas bättre om jag fick någon dags extra vila mellan dem...

så nästa vecka kör jag nog såhär istället:
måndag: ben, vader
tisdag: bröst, triceps
onsdag: vila
torsdag: rygg,biceps
fredag/lördag: vila
söndag: axlar,mage

Var nyss ute på en morgonprommis a la 55mins.. O snart blir det frukost... :) och jobb... Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0