Å så ryggen...

Idag kännde jag mig inte alls lika pigg... :(
Startade dagen me den vanliga frullen, vitaminer & omega3. ( o två koppar kaffe för o vakna till lite)
Sen blev det lite rygg & biceps...
Övningar:
rygg; stångrodd,hantelrodd,latsdrag, ryggresningar
biceps; ståendes me hantlar, sittandes med z-stång
gick helt ok, fast fick nån underlig smärta i högra sidan av ryggen, känns som att någon nerv eller nåt kommit i kläm.. inte speciellt skönt...Hoppas det försvinner under dan!!
Efter träningen slängde jag i mig lite glutamin, och nu ska jag käka lite mellanmål; mina älskade kesomackor och en kopp grönt te...Sen blir det köttfärsbiffar och bulgursallad till lunch... mums:)

Tingeling!

Kommentarer
Postat av: dessan

duktig flicka! Jag har faktiskt tränat TVÅ gången den här veckan! shit vad grym jag är ;)

2008-10-28 @ 22:07:41
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Empan

aaw tack :)

Huvudsaken e att man kommer dit iaf (A)

2008-10-29 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0