Ångest och illamående...

Heeej!
Jag beslöt mig för att ta en rejäl ätardag igår.... (läs lördag)
Startade morgonen med en frukost bestående av "äntligen subs" med kalles randiga och ägg, lite yoggi med smak av persika/passion (tror ja de va) och en kopp kaffe.
Sen bar det iväg till ica för att köpa ingridienserna jag glömde köpa i fredags, till mina brownies, som jag tänkt på att jag ska göra i över en vecka nästan....
När jag kom hem röjde jag undan de värsta i huset, för att sedan sätta igång med bakandet. 
Recepten jag följde kom ifrån en bok som heter "himelska brownies", som jag fått utav min kära syster & sofia, när dom var här o käkade lunch en dag...
Slutresultatet av det hela, blev ett gäng "super mocha brownies & capuccinobrownies" som jag stolt sedan bjöd mina föräldrar på! Gott men flott =/
Sedan blev det en sen lunch, bestående av en bigmac och cola zero från donken.
Och sist men inte minst en halv kebabpizza till middag..Sen tog det fanimej stopp!
Nästa gång jag blir sugen på nåt flottigt, ska jag tänka tillbaka på den här dagen, och komma ihåg hur illa jag mådde på kvällen... Fy fan säger jag bara!!!! Fett och socker ska man hålla sig borta ifrån.. ialla fall i sådana här mängder!!! hehe..

Idag vaknade jag såklart upp med en gnutta ångest, och kände att en morgonpromenad skulle sitta fint, Kanske blir ett pass axlar lite senare också, och definitivt bättre mat!!!

Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0