Inte ett dugg avis...

Tjena! Kom precis hem efter ett pass med superbecca. Fan va kul att jag hittat dej min kära vän. våra pass äger :)
Vi körde ett pass axlar & triceps på S.A.T.S..

Enligt följande;
2 övningar för framsida axlar, 2 för baksida och två för utsida..På varje övning körde vi 3 set och mellan 6 - 12 reps.
För mig kändes allt toppen.....
......Tills den enda (för oss, okända) tjejen i lokalen tog av sig tjocktröjan. Hon var grov. Hon var grövre än mej. Fan.
Både jag o Rebecca bara kolla på varandra o kände att det var dags att runda av. Vi gick till en annan del av gymmet o avslutade med 2 övningar för biceps..  Sen var vi helt slut.. och inte ett dugg avis.
Tack för ett bra pass :)

Kosten idag har jag skött bra tycker jag....
Frukost: 1,5 dl havregryn, protein & banan
Mellis: powerbar
Lunch: färsk spenatravioli och lite grönsaker & keso
efter träning: Protein + banan
Middag: fullkornspenne, spenat, avokado, skinka & lite valnötter

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och umgås lite med min baby <3 sen sova :D
Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0