Känner mig grå!

Jag känner mig precis som vädret är ungefär just nu... Trist & grå... Skulle defenitivt sitta fint med en resa mot varmare breddgrader.. Men så blir det inte!! Får se framemot helgen istället (jobbar iförsej men iaf...) och hoppas på att det trötta ska försvinna . Man kan ju alltid hoppas, ellerhur?

Imorn är det lördag...
vilket innebär ätardag för baby!! Efter en veckas hårt slit med både träning o diet, så är det välförtjänt.. ;)

För min del blir det vila när det gäller träning... kör förmodligen ett pass på söndag!!!
På fredagar & lördagar brukar jag inte vara lika ordentlig med kosten heller, utan unnar mig gärna nåt litet extra...
Idag råka de slinka ner en kexchoklad faktiskt.. mums!!  :)

Nu ska jag nog ta o mysa ner mig i soffan med en kopp te... o kanske ett par kesomackor, hehe... :P
TjingTjong!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad jobbar du med?

2008-10-31 @ 20:08:26
Postat av: Empan

Jobbar i butik!! :)

2008-11-02 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0