Kesomackor & ben...

Jag laddade inför benpasset me ett gäng kesomackor.. Jag vet, det är illa...Men idag har jag kännt mig lat på laga-mat-fronten...Fick bli en vettigare middag efterbenpasset istället..

Passet;
10 min uppvärmning på crossen
knäböj; 3x12
utfall; 3x12
gynstolen; 3x12
benspark; 3x12
sittande lårcurl; 3x12
sittande vadpress; 3x20
stående vadpress; 3x12 + dropset på varje
Avslutade med magträning; crunchies i maskin 4x20

Gick helt okej tycker jag.. körde jätte lätt... Dels för att jag vet att mina ben har en tendens "att springa iväg" ifrån den övriga kroppen, dvs, jag lägger på mig lättare där... ;) Och dels för att jag alltid börjar må så jäkla illa... känns liksom inte bara fysiskt påfrestande, utan även psykiskt... äsch aja, slut me skitsnacket nu...

Middagen bestod av färsk pasta med fyllning och massa grönsaker av olika slag...
Men efterom jag glömde lägga i skinkan, som skulle varit proteinkällan i denna måltid, så får jag ta en proteinshake istället innan jag går o lägger mig...!!!

Såhär ska jag försöka köra nu framöver...
måndag: ben,mage
tisdag: rygg,biceps
onsdag: vila
torsdag:bröst,triceps
fredag/lördag: vila
söndag: axlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0