Låt inte solen och den blå himlen lura dig...

Tjoho! När jag tittade ut genom fönstret i morse och såg denna underbart blå himlen och solen, så vart jag jättesugen på att ta en morgonpromenad. Vilket jag självklart gjorde. Men när jag kom ut blev jag faktiskt en aning besviken. Det blåste och var kallt. Så när jag kom hem såg jag ut som självaste Rudolf.

Dessutom måste det ha sett ut som att jag typ fått en stock eller nåt uppkört där bak när jag gick, för ack vilken jäkla träningsvärk jag har!!!! Har så fruktansvärt ont i både insida-lår och baken, så jag vet inte vad....Jag körde ju inte ens tugnt? :S I alla fall, så måste det ha sett kul ut...  Får ta o stretcha lite nu så jag slipper gå så konstigt resten av dan. haha!
Snart ska jag iväg till jobbet... så idag blir det tyvärr ingen styrketräning för min del :/

Kan bjuda på en liten bild innan jag går... Så här ser dagsformen ut; slät som en säl :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0