Min lediga måndag

Idag har jag varit ledig, som vanligt på måndagar. Startade dagen med en morgonpromenad på 55minuter, kom hem käka lite frulle (den vanliga gröten...=D) sen gick jag till gymmet och solade lite. Känns som att det behövs nu såhär i höstrusket. Med lite färg på kroppen så känner man sig iaf lite fräschare :) Sen gick jag hem och började ladda.
Ladda inför benpasset... som såg ut så här:

5 minuters uppvärmning på crossen...
-knäböj 3x12
-utfall 3x10
-"gyn-stolen" 3x15
-liggande lårcurl 3x12
-stående vadpress 3x12
-sittande vadpress 2x15
Avslutade passet med 4x20 crunchies i maskin, och 25 minuter på crossen...
Sen var jag helt slut kan jag säga.
Efter passet käkade jag två riskakor och lite protein.

Nu är det snart dags för en proteinrik middag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0