Om mig...

Bakgrund
Jag har alltid varit ganska aktiv. Började som liten med att prova på både friidrott, ridning, dans och gymnastik, men fastnade för innebandy och fotboll framförallt. Det höll jag på med i flera år. Tills jag började gymnasiet, då tröttnade jag på att behöva anpassa mig efter andra, och började istället träna på gym. Till en början körde jag mest spinning och bodypump, men gick ganska snart över på att bara köra styrketräning. Har kört på med det i nu nästan 4 år :)

Träningen idag
Jag är på gymmet ca 3-4ggr/vecka och kör styrketräning. Försöker att starta varje pass med ca 15-20 minuters uppvärmning på någon av kardiomaskinerna. Sedan föröker jag köra så varierat som möjligt, dvs både höga o låga vikter, och antal repititioner. Allt för att inte musklerna ska vänja sig med något :) 
Tycker även om att gå ut o promenera, så det brukar bli en och annan morgonpromenad varje vecka.

Mål
Jag ska föröka få rutin på träningen och kosten nu, efter en tid av dåliga ursäkter och dåligt flyt.
Att någongång entra bodyfitness scenen, vore grymt. Men med det är mycket slit, så det krävs en himla massa ork o vilja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0