Plask!!

Idag vart jag heelt dyngblöt på morgonprommisen. Trodde verkligen jag skulle klara mig ifrån de värsta skurarna, men ack så fel man kan ha. Gick slingan baby går varenda morgon (klockan 5 typ).. Fast jag gick några timmar senare än så :) Den tar ungefär en timme.. Sen kom jag hem drack lite protein. Sparade frukosten någon timme, så det inte skulle bli så långt hopp till lunchen.





Dagens kost såg ut enligt följande;
Efter promenaden: 1port protein + omega 3
Frukost: 1dl havregryn & 1portion protein, + vitaminer
Lunch: Halvmånsformad pasta med fyllning, spenat, tomater, avokado, nötter
Mellis: banan + äpple, några glas vatten
Middag: 1grekisk biff (köttbiff med fetaost i), potatis/morots mos, och lite sås gjord på cremefraise, soya & kryddor, ett stortglas fun-light appear och så ett litet plommon till efterrätt :) Mums!

Jag är grymt sugen på att köra bröst och armar...! Får se om jag kanske kör ett pass innan jobbet imorn.. Nu ere snart läggdags! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0