What a beautiful morning :)

Vad gör man när man vaknar pigg som en lärka klockan 6.45, tittar ut genom fönstret och märker att det är en underbart vacker morgon? Jo! Man trycker i sig ett par yellow subs med ett glas vatten, kollar en stund på the voice tv.. Och knatar sedan ut på en morgonprommis.
Jag gick den vanliga lilla svängen, som tar ungefär 1 timme. Men med låtar från nrj at the club dundrades på högsta volym i mina ipod lurar, och en hjärna som tänker på en miljon saker, så känndes det som att det tog typ en kvart... hehe! Efter prommisen drog jag i mig lite glutamin och nu sitter jag här med min smarriga frulle bestående av;
35g havregrynsgröt + lite krossade linfrön, 1 skivad banan och en proteinshake från  märket scitec (smaken heter; cinnamon, white chocholate, mocha) Den är hur god som helst o köra ner i gröten tillsammans med en skivad banan och lite kanel.... Kosttilskotten till denna måltid är; ALA, CLA, tribulus och mulitvitamin...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0