Addicted to the gym...

Jag fick typ panik när jag kollade mig i spegeln förrut idag. Kände mig helt pösig ock blek. och tråkig. 
Beslöt mig för att ta tag i saken, dvs knalla till gymmet och fixa nytt kort. Jag skulle inte klara en dag till utan att bryta ihop,kändes det som. Jag har hållit upp alldelles för länge nu, och det känns både i kropp och knopp!!!
Nej nu är det dags att komma igång, och bli sig själv igen. Jag måste erkänna, jag älskar verkligen att träna!

Jag ska börja köra styrketräning tre tagar i vecka från och med idag. Kör igång med aningen lättare vikter än vanligt, för att minimera skaderisken och för att ge musklerna en chans o vakna till liv igen.

Dagens pass började med uppvärmning på crosstrainern 10 minuter sedan lite bröst, axlar och triceps
Bröstpress i maskin 1x15, 3x12
Axelpress i maskin, 1x15, 3x12
Hantellyft åt sidan 4x12
Baksida axlar i maskin 4x12
Triceps pushdowns med rep 4x12
Hantelyft framåt 3x12
Baksida axlar i cablen 3x12
Sidolyft i maskin 3x12
Avslutade med lite lätt Kardio på crosstrainern i 20 minuter.


Feels good to be back on track ;)
Nu ska jag ta och fixa lite middag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

You go girl! Och så tittar du in på min blogg och får bra tips på mat före och efter träning! Kan inte bli bättre! ;)

2009-04-25 @ 13:11:45
URL: http://emeliesreceptsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0