Gym!!!

Var på gymmet i täby igår med F. Men vi körde inte tillsammans. Jag körde axlar, rygg och mage och han körde ben.
Eftersom jag inte kommer iväg så ofta till gymmet så känns det som att jag vill priotera dessa musklegrupper :) Eftersom deär roligast att köra enligt mej!! Hursomhelst så var det grymt härligt att få komma till gymmet! Har träningsvärk idag!!!

Har börjat gå en ny runda med Lex som tar nästan precis 45 minuter, och nu är det riktigt härligt att gå ut med honom, för vi har köpt ett nytt halsband som sitter bade runt nosen och nacken, och om han drar, så dras nosen ner och han blir irriterad. Vilket gör att han inte drar lika mycket. SKIT bra!!



Nu måste jag gå till jobbet! Har en härlig jobbhelg framför mig!! Weeho :)

*schmack*


Kommentarer
Postat av: ellitinett

hej vad har du för ras.. är de en dogo argentino.. jag har 2 st mvj ellitinett vadlin

2009-04-28 @ 21:05:57
Postat av: Emelie

Ja det är en Dogo!! Han ska få en syrra snart!

Va kul! Vilken kennel kommer dina ifrån?

Mvh

2009-04-29 @ 10:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0