Hallå!

Vilken härlig helg det har varit. Fint väder, sol och värme. Nu känns det som att våren äntligen är här.
Men jag vågar inte hoppas på för mycket, vädret är ju helkonstigt här i sverige. Ena dagen är det svinkallt och snö, andra dagen är det som värsta sommardagen.Men dom har tagit bort gruset på vägarna här i området och bara det är ju positivt. Det blir en helt annan känsla att gå, när man är ute och går :) Härligt, härlgt.

Träningsbiten går rent sagt åt helvete just nu, på grund av att jag inte har nåt gymkort. Jag är så sugen på att gå dit och köra tung styrketräning och  några svettiga konditionspass, så att jag vet inte vad. Måste fixa det där...

Imorgon är jag ledig. Det ska bli väldigt skönt, då jag arbetat sex dagar denna vecka. Då ska jag plugga lite matte, städa, handla och eventuellt träffa min gamla bästis Petra. Vi var väldigt nära kompisar under högstadietiden, men nu har det blivit allt mer sällan att vi ses, så det ska bli jätte kul..

Nu ska jag krypa ner i soffan och glo på TV en stund innan läggdags!

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0