"Ledig"

Jag vaknade runt halv åtta och såg att det var sol och blå himmel, upp som blixten, på med kläderna, och sedan ut på en långprommis. Var ute och gick i nästan 1h och 30 minuter, i ett härligt men ganska raskt tempo.

När jag kom hem dammsög jag hela huset (Känns som att det är mer av en vana nu, då Lex hårar så förskräckligt)
Och så har jag fixat lite tvätt, diskat och plockat. Sådana där tråkiga saker som måste göras...

Mitt i hela faderullan började det lukta bränt, och då märkte jag att diskmaskinen lagt av. Det är fullt med vatten i som inte vill sugas bort :( Så jäkla typiskt.
Men imorn kommer det en kille o kollar på det, så vi får hoppas att han kan fixa det, annars får vi reklamera. Den är ju trots allt bara 8 månader gammal...

Efter allt det här + matteräknande så känner jag mig helt trött i huvudet. Funderar på om jag ska gå och ta mig en liten powernap så att jag är pigg sen när Petra kommer!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0