Lördag :)

Hellu!!
Idag har det varit en riktigt härlig dag, med sol och värme!
Vaknade av en hungrig och kissnödig hund imorse vid halv 9 och bestämde mig för att gå upp och göra stackarn lycklig igen. Det blev en 45-minutersrunda, och efter det en tallrik gröt. I tankarna hade jag planerat ett benpass, men innan jag hann göra slag i saken ringde Carina och fråga om jag skulle med och fika. Jag vek mig för en stund och tänkte att jag kunde ta träningen någon timme senare, vi skulle ju "bara" ta en fika...
Det var bara det att det där "bara" resulterade i både fika, gaddning (för carinas del), lunch, och en promenad med hunden. Sedan var klockan såpass mycket att jag var tvungen att åka iväg till syrran som firade sin 20-årsdag idag. Så TYVÄRR blev det ingen benträning för mig idag..Först kändes ju det väldigt illa...Men sedan kom jag på att jag inte ska tänka sådär. Jág måste få kunna vara lite spontan ibland! Det kommer ju trots allt en dag imorgon också!!! :)
Min present till syrran blev ett jätte fint smyckeskrin och det klassiska presentkortet på systembolaget!! :D


Nehe...Tröttma infaller sig....
Nu ska jag gå å Zzzussa! Sweet dreamZzZzzzzzzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0