Makeupkurs Lancõmê

Jag och carina var på makeup kurs hos Lancõme igår. Det var en man som höll i kursen, men jag kan ju inte påstå att han var särskillt manlig.. Men rolig och duktig, det var han!! Vi fick oss en grundlig genomgång av alla makeup produkter från märket, samt lägga olika maker på varnann... Jätte kul, verkligen :)





Dock
blev det Ingen träning för mig igår. Inte ens nån långpromenad :(

Men Idag är jag ledig från jobbet.. (Min enda lediga dag denna vecka)
Så jag startade dagen med en 70-minuters promenad med Lex. Det var soligt och fint, men lite blåsigt.

Mitt fina träningschema
jag gjorde kommer förmodligen spricka... För att mitt gymkort lyckats gå ut!! =(
Så vi får se hur jag gör. Jag menar det är ju ett tag kvar tills lönen kommer... =/ Får väl köra promenader och hemmaträning så länge hahah! För det lär man ju bli biff av? njaa...

Nog för nu.. ha de fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0