söndagspartajj :)

Tjoho! Jag har spenderat kvällen hemma hos Nicklas och Cathrine. Vi käkade grillad fläskfilé óch potatiskroketter till middag och så gjorde jag en provsminkning på C, inför ett  bröllop som hon ska på om ett par veckor. Det blev en lila make-up, som hon passade jätte bra i och som kommer passa jättebra ihop med hennes tunika/klänning!

Innan jag åkte hem till dom, så var jag en stund på gymmet. Värmde upp på cykel i 11 minuter, sen vart det LÄTTA Ben :) (har ju inte kört det på jag vet inte hur länge...)

Djupa friböj
20 x 20kg
15 x 40kg
12 x 50kg (x2)

Benpress
15 x 50kg
12 x 90kg (x2)

Vadpress
3x12

Benspark
3x12

Liggande lårcurl
3x12

Mage i maskin
4x15

Avslutade med en kvart på cykeln och en stund i solariet!


Nu är jag tokigt trött!! Ska stänga ner datorn och sjunka ner i sängen och fortsätta kolla på Philip å Fredrik en stund, inna John Blund kommer och tar mig..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0