Gräsänka...

Vilken härlig morgon!!! Solsken, fin blå himmel och vindstilla! Det kan ju knappast bli bättre!
Lex och jag har fått vår vanliga morgonprommis på 45 minuter, gröten ligger i magen, kaffet puttrar i bryggarn, och i högtalarna spelas just nu "Mayhem" på hög volym.. Det ända som känns trist är att man blir gräsänka några dagar..
Men det är lugnt. Jag ska passa på att umgås med vänner och gå på 20-års kalas hos syster <3  Shit alltså, älskade lillayster har blivit så stor. Heeelt galet.

(Min 20-årsdag, för över två år sedan)


Jag och Carina pratade om att gå lånprommis ikväll men vi får se hur det blir. Det skulle ju vara skönt. I alla fall om det här vädret håller i sig. Vi snackade även om att kanske färga hennes hår, eller slinga det med rött, typ som jag hade det i underhåret på bilden ovanför, fast aningen mörkare... Skulle nog se apnice ut ....


Nej, nu jag fixa en schysst playlist, gå och lägga någon trevlig make och dricka lite kaffe latte :)
Ha de fint alla glada, Smack*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0