Yihoo

När älskling kom hem från jobbet igår frågade han om jag ville följa med och träna. Självklart hakade jag på. Vi plockade upp Sebbe också, sen åkte vi till ett av täbys lite mer hardcore gym och pumpade armar.
Det var väldigt kul att få komma iväg o träna, det var ju ett tag sen känns det som..

<3



Sen kom Petra hit. Vi gick ut på en kvällspromenad i lugnt tempo ungefär en timme. Det var väldigt trevligt! :)

Imorse var jag ute på en femtiominuters promenad!
Snart ska jag iväg till jobbet.
Nu ska jag dricka min kaffe latte o fixa håret.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tess

Va e det för hardcore gym? Vart hittar man det? Nyfiken eftersom jag letar efter ett....

2009-04-07 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0