Inga planer, andra planer!!!!

Igår ringde syrran och  frågade om jag skulle med familjen till stranden för solning och fika.
Självklart hakade jag på och var borta straxt över tre timmar.
Det var trevligt att få umgås lite med dem tycker jag...  Det händer ju inte allt för ofta...

Vi snackade och drack kaffe...
Och så slank de visst ner en lejonglass oxå... tihi


(fast i strutformat dåra :P )

När jag kom hem från stranden drog jag i mig en proteinshake och drog till gymmet och körde rygg, mage och biceps. Och det gick alla tiders :)
Blev klar före älskh, så jag ställde mig på crosstrainern i en kvart medans jag väntade in honom...

_____________________________________________________________________________________


Idag tog jag bara en morgonprommis på ca 30 minuter då jag kännt mig varm och illamående hela morgonen.
När jag kom hem tänkte jag att jag skulle föröka få i mig lite frukost iallafall. Men det enda jag var sugen på att äta till frukost var pannkakor.  (Dom där jävla pankakorna har suttit fast i min skalle i en vecka snart)
Så vafan, jag stekte upp några stycken. och åt.
Men nu mår jag typ ännu mer illa.... *suck*

Aja ska ta en proteinshake sen innan jag går till jobbet och sedan hålla mig till typ sallad resten av dan... haha
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra iordning mig för arbete!!

Hare & kanin
// Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0