Hey :)

Mina negativa tankar tycks ha försvunnit eller gått o gömt sig någonstans , så nu känns framtiden toppen.
Jag kan avslöja att jag ska börja studera till hösten och ser framemot att lära mig något nytt och bara få göra något annat.
Så det ska bli jäkla kul att bli plugghäst igen faktiskt.... B-)



*mohaha*

Träningen...
...Har  väl gått hyfsat denna vecka... 
Körde intervallträning / löpning i torsdags morse i straxt över 50 minuter, och i fredags var jag bara ute och gick en morgonpromenad på 60 min...Idag är det lördag och min jobbhelg, så jag har varken hunnit med träning eller morgonprommis... :(  Eller hunnit har jag väl,  men jag kände för att vila... HAHA
Imorn blir det ett benpass förhoppningsvis! Det känns som det var länge sen sists.. *Hmm*

Händer ingenting me kroppen eller vikten just nu bara för jag är så dålig på att hålla igen på kolisarna.
Men men, tar nya tag imorn.... 

Nu ska jag surfa in på body eller nåt och fördriva lite tid.

Trevlig helg.

>------ Kram ------<

//Emelie


 


Kommentarer
Postat av: secret

Shit va porrig du e!!! kollar din blogg flera ggr om dan!!! puss

2009-08-02 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0