100:ade inlägget, hurra! ;)

Tårta och kaffe finns för dom som vill ha! haha


Nej då! ;P
Jag har varit duktig med kosten idag måste jag säga. Till frukost blev det 1dl gröt med linfrön, 1/2 skivad banan, kanel och minimjölk. Till mellis blev det en skopa protein och andra halvan av bananen. Till lunch blev det samma som jag åt till middag igår, dvs lax med citronpeppar och spenat å så bjöd Carina på en bit ciabatta med bredbar fetaost! Det kunde jag ju inte tacka nej till - Det var sjuuukt gott ;)
När jag kom hem från jobbet gick jag ut en sväng med hunden, drack en kopp kaffe, och gick iväg till gymmet och körde förbrännings träning ---> 45 minuter på crosstrainern, 15 på gåband = ungefär 470kcal

När jag kom hem så jag gjorde omelett på två hela ägg + tre vitor, nästan en hel paprika och sallad. Detta slängde jag i mig på typ 5 minuter! Jag var så förbannat hungrig!



Efter middagen var jag bara tvungen och hoppa ner i ett varmt och skönt skummbad. Höll nästan på att somna!
Därefter tog jag en sväng med Lex och när jag kom hem tog jag mig en proteinshake!

Funderar starkt på att gå o lägga mig nu!
God natt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0