Desperate housewife...

Gick upp klockan 8.30, tog på mig kläder, gav hunden mat, gick ut på en kortsväng. Hade ingen vidare lust att gå ut över huvud taget på grund av vädret. När jag kom hem drack jag lite kaffe och åt frukost. Sen veeta jag benen och tog en snabbdusch. Sen var det bara o slänga på sig till städutstyrsel, hugga tag i första bästa dammtrasa och börja städa.

Nu typ fem timmar senare sitter jag här, och känner mig ganska nöjd med dagens prestation som husfru. 
Jag har dammsugit hela huset, våttorkat hela huset, Skrubbat båda toalettrummen, samt kök. Har dessutom bakat en långpanna med moccaruttor, eller kärleksmums som vissa kallar det, som jag bland annat tänkte bjuda på imorn när halva släkten kommer på besök för att fira lilla mej. ojojoj. Hur ska vi få plats? Det ska bli himla intressant o se. Men finns det hjärterum, så finns det stjärterum brukar man ju säga, haha :D

Dagens lunch blev en macka med kalles och kaffe. och lite smet från bakandet ;) och nu sitter jag och smuttar på lite mellis bestående av en smoothie och banan.

Ingen träning idag heller :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0