Emeliten 22'

Det har varit en fullspäckad helg, med både arbete och släktträffar, fyllde nämligen 22 i lördags. Först jobbade jag till klockan 16, och sen kom gästerna klockan 17.  Mamma och pappa hade köpt med sig två stycken prinsesstårtor, en rosa :D och en grön, och en white lady ;). Yvonne hade bakat massa bullar. Och jag hade bakat moccarutor. Allting verkade uppskattas! 

Vi var tvungna att dela upp kalaset på två dagar, för att min familj är så stor. Mormor, morfar, moster Helene, Björn och Kusinerna Tim & Michaela, moster Linda, Stefan och kusinerna Lucas & Thyra, samt mamma, pappa, syrran o hennes kille Oscar. På söndagen fick Fredriks familj komma, och dom var inte lika många :) 

Vad fick jag då?
Mamma & Pappa - Knivar, tårtspade, kaffekoppar, halsband och örhängen
Mormor & Morfar - Presentkort på village, Geléhjärtan och choklad.
Heléne & Familj -  En liten vas.
Linda & Familj - Smörknivar och en pläd/filt
Elin & Oscar - Navelpiercingsmycke
Bert, yvonne & Tobbe - Prydnadsbuske eller vad man ska kalla de, ett pengaträd ;)
Nirre & Cathrine - Presentkort på duka.

TACK SÅ MYCKET ALLIHOPA, ÄLSKAR ER! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0