Fredag :)

Kan man vara annat än glad på en fredag. När man vet att man har tre dagars ledighet framför sig? Nope!

Har inte kört nån styrketräning sedan i onsdags morse. Tänkte att jag skulle gå dit igår efter att jag slutade jobbet kl 17, men jag var så himla trött och omotiverad, så jag sket i det. Varför ska man gå dit om man inte har nån lust?
Var i allafall ute på en morgonpromenad med hunden i 40 minuter på morgonen, så det fick räcka...
Ägnade istället kvällen åt att laga en god kycklingwook med ägg nudlar och tv-tittande.

Idag var jag ute på morgon prommis,  i närmare 60 minuter. Gick en annan runda idag. Är så trött på den gamla vanliga...  Var tvungen o kolla vågen idag oxå men det hade inte hänt särskilt mycket, den stod på 61,6 vilket betyder -0,4kg... Rutorna börjar väl bli lite mer synliga men annars ser jag lika dan ut som vanligt :P



Jag funderar starkt på att besöka solarieöarna!! Känner mig som värsta albinon. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0